— zvočna instalacija, 2015
Wardenclyffe Tower Sonata je parafraza na lokalno preokupacijo Nikole Tesle, ki je na prelomu v 20. stoletje v ZDA postavil enega prvih brezžičnih oddajnikov (Wardenclyffe Tower). Njegovo vzporedno idejo o enem radijskem oddajniku za cel svet, ki je bila tedaj brez dvoma humanistična, vendar je v zgodovinski perspektivi fašistična (na drugi strani je množica »volksempfaengerjev«), uporabim na način sodobnega ljudskega sprejemnika – kreiraj sam svojo glasbo. Gre torej za inverzijo originalnega principa, ki je sodobni humanistični princip. Wardenclyffe Tower je glasbeni instrument, ki proizvaja omenjeno skladbo.
Borut Savski, rojen 1960 v Ljubljani, je intermedijski umetnik,ki daje velik poudarek zvoku – ob sočasni uporabi tehničnih rešitev za nevsakdanje instrumente in avtonomne zvočne in vizualne strukture/skulpture. Prvi zvočni eksperimenti v studiu Radia Študent Ljubljana leta 1994. Leta 1999 prva kibernetska zvočna inštalacija Zvočni biotop v galeriji Kapelica v Ljubljani (v sodelovanju z ameriškim umetnikom Johnom Grzinichem). Esej Zvok kot metafora, kjer so zaobjete temeljne preokupacije, gre za paralele z družbenim. V nadaljevanju različni samostojni koncepti in instrumenti ter sodelovanja z glasbeniki in drugimi umetniki. Sledi postopno dodatno vpeljevanje elektronike in avtonomno gibljivih mehanizmov. Od leta 2006 do 2010 priprava glasbe za tri plesne predstave Mateje Bučar. Leta 2006 s KUD Trivia organizacija festivala Vmesni prostori, leto kasneje zagon založbe Trivia Records. Leta 2007 soustanovitev intermedijske iniciative Cirkulacija 2. Sodelovanje z Mileno Kosec, Bogdano Herman in Stefanom Doepnerjem pri projektu Etnobanda. Po letu 2010 z Bogdano Herman Novokomponirane slovenske ljudske. Vzporedno serija interaktivnih avtonomnih struktur/skulptur Prenapete strukture. Kar nekaj gostovanj v mednarodnem prostoru in na večini lokacij v Sloveniji. Trenutno preokupacija s taktilnimi vmesniki in interaktivno generiranim zvokom/glasbo.