krokodil riba
MKC LOGO
MFRU-KIBLIX 2015
KIBLA PORTAL, Valvasorjeva 40
Festival 7.−9. oktober
Razstava 7.−23. oktober
Odpiralni čas razstave
tor. − sob.: 16.00 do 20.00

Preddogodki MFRU-KIBLIX 2015, — Predava Miha(sonda3)

— Centralna Postaja, Koroška ulica 5, ob 18

1.2.3.4. zapiski iz neke raziskovalne naloge v procesu GT22 intermedije – raziskuje Miha(sonda3)

Včasih najmočnejši in edini ter pomensko najpomembnejši del artefakta je morda praznovanje začasne skupnosti, ki jo vzpostavlja. — Brian Eno

5. festivalske teme

MFRU 1995 oziroma predstavitev slovenskih ustvarjalcev računalniških umetnosti

MFRU 1996 oziroma nova telesnost

MFRU 1997 oziroma interaktivnost

MFRU 1998 oziroma –

MFRU 1999 oziroma –

MFRU 2000 oziroma pojavnost in odnosi do telesnosti v umetnosti odvisni on novih tehnologij

MFRU 2001 oziroma TELO: minljivo, bolno, klonirano in erotično v objemu tehnologije + vzpostavitev domene in spletnega mesta www.mfru.org

MFRU 2002 oziroma razširjena telesnost

MFRU 2003 oziroma transformacije/metamorfoze

MFRU 2004 oziroma –

MFRU 2005 oziroma –

MFRU 2006 oziroma zažgi, vklopi se, izpadi

MFRU 2007 oziroma kjer so računalniki, tam je življenje: o napaki, možnosti in slučaju

MFRU 2008 oziroma ali lahko podoba danes še kaj pokaže(o potencialih medijskih podob?

MFRU 2009 oziroma doseg (ne)naključnega spomina + vzpostavitev www.mkc.si/hiperfilm

MFRU 2010 oziroma nove podobe, nova narava, nova zavest

MFRU KIBLIX 2011 oziroma transmedialno pripovedništvo / delimo

MFRU 2012 oziroma robotika in novi načini, kako misliti človeka / mehka kontrola

MFRU KIBLIX 2013 oziroma ko svetovi trčijo

MFRU 2014 oziroma 2.0

MFRU KIBLIX 2015 oziroma Lift Me Up

6. intervju Jože Slaček

„Na festivalu pogrešam nekaj več zabavnih zadev. Če izhajamo iz besede festival, seveda. O začetkih pa govorimo o sredini devetdesetih, ko so začele določene stvari vstopati v ta naš prostor. Znotraj družbeno-političnih razmerij je vladal neke vrste optimizem. Ta polovica devetdesetih je bila zelo optimistična. In to se je prenašalo tudi na umetniško delovanje in da, na splošno se je povečalo zanimanje za nove tehnologije. Ker so se stvari v obliki predavanj, projekcij … v mestu že delale, je bilo smiselno postaviti vse v neko festivalsko obliko, da bi ta prostor dobil svoj festival na to temo. Seveda je treba upoštevati, da so bili na začetku izredno slabi tehnični pogoji – ni bilo opreme, projektorjev, interneta – in temu primerni so bili tudi prvi projekti. Tehnično manj zahtevni, ampak konceptualno premišljeni in z ustvarjalnim nabojem prepredeni.“

— Jože Slaček je kulturni delavec in umetnik ter iniciator MFRU-ja ter dolgoletni sodelavec MKC Maribor.