— Centralna Postaja, Koroška ulica 5, ob 18
1.2.3.4. zapiski iz neke raziskovalne naloge v procesu GT22 intermedije – raziskuje Miha(sonda3)
Včasih najmočnejši in edini ter pomensko najpomembnejši del artefakta je morda praznovanje začasne skupnosti, ki jo vzpostavlja. — Brian Eno
5. festivalske teme
MFRU 1995 oziroma predstavitev slovenskih ustvarjalcev računalniških umetnosti
MFRU 1996 oziroma nova telesnost
MFRU 1997 oziroma interaktivnost
MFRU 1998 oziroma –
MFRU 1999 oziroma –
MFRU 2000 oziroma pojavnost in odnosi do telesnosti v umetnosti odvisni on novih tehnologij
MFRU 2001 oziroma TELO: minljivo, bolno, klonirano in erotično v objemu tehnologije + vzpostavitev domene in spletnega mesta www.mfru.org
MFRU 2002 oziroma razširjena telesnost
MFRU 2003 oziroma transformacije/metamorfoze
MFRU 2004 oziroma –
MFRU 2005 oziroma –
MFRU 2006 oziroma zažgi, vklopi se, izpadi
MFRU 2007 oziroma kjer so računalniki, tam je življenje: o napaki, možnosti in slučaju
MFRU 2008 oziroma ali lahko podoba danes še kaj pokaže(o potencialih medijskih podob?
MFRU 2009 oziroma doseg (ne)naključnega spomina + vzpostavitev www.mkc.si/hiperfilm
MFRU 2010 oziroma nove podobe, nova narava, nova zavest
MFRU KIBLIX 2011 oziroma transmedialno pripovedništvo / delimo
MFRU 2012 oziroma robotika in novi načini, kako misliti človeka / mehka kontrola
MFRU KIBLIX 2013 oziroma ko svetovi trčijo
MFRU KIBLIX 2015 oziroma Lift Me Up
6. intervju Jože Slaček
„Na festivalu pogrešam nekaj več zabavnih zadev. Če izhajamo iz besede festival, seveda. O začetkih pa govorimo o sredini devetdesetih, ko so začele določene stvari vstopati v ta naš prostor. Znotraj družbeno-političnih razmerij je vladal neke vrste optimizem. Ta polovica devetdesetih je bila zelo optimistična. In to se je prenašalo tudi na umetniško delovanje in da, na splošno se je povečalo zanimanje za nove tehnologije. Ker so se stvari v obliki predavanj, projekcij … v mestu že delale, je bilo smiselno postaviti vse v neko festivalsko obliko, da bi ta prostor dobil svoj festival na to temo. Seveda je treba upoštevati, da so bili na začetku izredno slabi tehnični pogoji – ni bilo opreme, projektorjev, interneta – in temu primerni so bili tudi prvi projekti. Tehnično manj zahtevni, ampak konceptualno premišljeni in z ustvarjalnim nabojem prepredeni.“
— Jože Slaček je kulturni delavec in umetnik ter iniciator MFRU-ja ter dolgoletni sodelavec MKC Maribor.