— instalacija, 2015
Projekt VR mesto je 3D prikaz mestnega obzidja, kakršno bi naj bilo v 15. stoletju. Kot primer je uporabljen edini ohranjeni stolp od petih iz severnega dela obzidja. Čeligijev stolp je bil sprva poimenovan Črni ali Smodniški stolp in je bil pomemben del takratnega obrambnega sistema. 3D model je posnetek obstoječega stolpa, kateremu so dodani elementi, predvsem leseni, ki se niso ohranili, so pa bili značilni za takratne obrambne sisteme.
Jan Sterniša (SI), rojen 1986 v Mariboru, je diplomiral na višji strokovni šoli Academia kot inženir medijske produkcije. Ukvarja se s 3D oziroma prostorskim oblikovanjem in animacijo. Do sedaj je sodeloval na razstavi Prodajalna robotov v Kulturnem Inkubatorju kot 3D animator, vodil pa je tudi delavnico Modding Half-Life 2, kjer je udeležence učil modificirati računalniške igre. Kot 3D oblikovalec sodeluje pri izvedbi projekta Kibernetično gledališče, pri produkciji projekta kiparja Zorana Srdića Janežiča Corpus Indeterminata 3D (2013) in pri projektu Koncert za 3D tiskalnika (2013).
Gregor Rojko (SI), rojen 1980, že več let deluje na različnih grafično oblikovalskih spletnih ter kulturnih področjih. Ukvarja se z grafičnim oblikovanjem vseh vrst tiskovin ter pripravo za tisk (revije, knjige, plakati, letaki, razni oglasi, celostne grafične podobe, giganti). V sodelovanju z Mladinskim kulturnim centrom Maribor, Kulturnim Inkubatorjem in z Jožetom Slačkom je sodeloval pri različnih delavnicah in predstavitvah 3D tiskanja. Za MFRU 2014 je v sodelovanju s Kristijanom Robičem izdelal spletno stran festivala. Na področju računalništva montira video, obdeluje fotografije, izdeluje digitalne grafične podobe in je vsestranski informatik.
Jože Slaček (SI), rojen 1965, živi in dela v Mariboru kot kordinator programov, animator in mentor. Je ustvarjalec na področju videa, animacije, multimedije. Z videom kot ustvarjalnostjo se redno ukvarja od leta 1989, ko realizira svoj prvi video spot in v galeriji Media Nox izvaja niz projekcij slovenskih in tujih video umetnikov. V začetku devetdesetih se začne posvečati računalniški umetnosti. Je eden od iniciatorjev prvega mednarodnega festivala računalniških umetnosti – MFRU v Mariboru leta 1995. Sodeluje pri nastajanju hiperfilma mfru in izgradnji arhiva festivala računalniških umetnosti. Organizacijsko in avtorsko sodeluje pri izvedbi VR projektov.